Huisregels

Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele huisregels die Esthetiek An-Sofie in acht neemt.

Het maken van een afspraak:

Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraken tijdig in te plannen. Wenst u last minute een afspraak te maken, check onze facebookpagina voor de beschikbare plaatsen van die week.

Omdat we iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 5 minuten op voorhand).

Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik U voor het maken van een afspraak een email te sturen via esthetiek@ansofie.be of een boodschap in te spreken op mijn voicemail.

Vergeet in beide gevallen ook niet even uw persoonlijke gegevens achter te laten.
(naam, voornaam en gsm nummer.)

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
U krijgt uw afspraak bevestigd via e-mail.

Wees op tijd:

Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

U dient ongeveer 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen.

Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 minuten op voorhand).

Te laat komen:

De gereserveerde tijd wordt speciaal voor U vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

In het geval U te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, worden de kosten voor een volledige behandeling wel berekend. Bij een nieuwe inplanning van de behandeling (binnen de 30dagen!) wordt dan maar 50% aangerekend.

Verhindering of annulering van de afspraak:

U kunt uw afspraak binnen 48 uur voor de behandeling kosteloos verplaatsen of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere cliënt.

Wanneer U binnen 24 uur voor de behandeling afzegt of wil verplaatsen wordt er 50% aangerekend van de behandeling. Ik kan best begrijpen dat U kunt verhinderd worden door ziekte ed. daarom geef ik U de kans om een nieuwe afspraak te maken die valt binnen de 30dagen en dient U slechts de andere 50% te betalen. (Mits de eerste 50% reeds betaald is.)

Als U de afspraak niet na komt zal de volledige behandeling in rekening worden gebracht.

Houdt U er a.u.b. rekening mee dat als U een afspraak op woensdag heeft en U wilt deze annuleren, U dit uiterlijk maandagvoormiddag dient te melden!

Dit kan uitsluitend telefonisch/voicemail (niet via e-mail of messenger)!
Gelieve hiervoor tijdens onze openingsuren te bellen.

Hygiëne:

Ik ga zorgvuldig met de hygiëne en veiligheid om. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt.

Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels. Wanneer dit niet gebeurt behoud ik het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiene de wensen overlaat. 
Vb: Bij ontharingen van intieme zones vraag ik u om opgefrist naar het salon te komen.

Algemeen:

Voor mannelijke cliënten is het niet mogelijk om intieme zones te laten ontharen. Ook wordt er tijdens alle behandelingen steeds ondergoed gedragen.

De lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot het salon ontzegt, en indien nodig wordt de politie hiervan op de hoogte gebracht.

Er wordt niet gerookt in het instituut.

In alle gevallen kan de schoonheidsspecialiste een klant of verzorging weigeren.
En opnieuw is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of er een bedrag aangerekend wordt of niet.

Betaling:

Betalingen gebeuren uitsluitend cash of met bancontact en meteen na afloop van de behandeling. Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is.

Het kan steeds gebeuren dat er een voorschot gevraagd wordt indien nodig. 
(Vb. grote behandelingen, of klanten die in het verleden meerdere keren hun afspraken niet nakwamen.)

Het rekeningnummer bevindt zich op de contactpagina, pas na betaling van voorschot wordt de afspraak vastgelegd.

Klachten of ontevreden:

Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Indien u een opmerking heeft over een verzorging of een andere vraag, gelieve dit te melden. Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd. Deze worden op een discrete manier behandeld.

Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. Dit is een extra motivatie. 

Cadeaubonnen:

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 6 maanden en is niet in geld terugbetaalbaar en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.Cadeaubonnen kunnen per post verstuurd worden nadat het volledige bedrag op de rekening werd overgemaakt.

Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

 

Kortingsbonnen

Kortingsbonnen zijn niet cummuleerbaar met andere acties, promoties of kortingen, deze kunnen ook niet opgeteld worden. Deze zijn enkel geldig voor de verzorging die op de kortingsbon vermeld staat.

Kortingsbonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De kortingsbon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden. Kortingsbonnen kunnen geweigerd worden wanneer er misbruik wordt vermoed.

 

Privacy:

Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Esthetiek An-Sofie en worden niet verstrekt aan derden.